Jobb, sjukgymnasten och puben.

Jobbet idag gick bra och dagen gick fort vilket var jäkligt skönt. Men de 2 kommande dagarna kommer gå fruktansvärt sakta känner jag på mig. Bara för att jag längtar så himla mycket tills mamma och morgan kommer!

Åkte till sjukgymnasten efter jobbet. Har ju diskbråck så vi skulle kolla om övningarna han gav mig har hjälpt osv. Jag har blivit mycket bättre och jag ska fortsätta så som jag gjort hittills. Sen fick jag ligga på mage med överkroppen uppåt så att min rygg var böjd bakåt och sen fick jag typ elektriskastötar i ryggen. Kändes som när man har sockerdricka i foten eller så. Jätte obehagligt men.. den skulle tydligen bedöva nerven lite.

Efter det gick jag in till puben och skulle berätta hur det gick för carol och blev bjuden på 3 öl.. satt och pratade och skrattade och sen kom det in folk från kyrkan som sjöng julsånger och vi fick sjunga med. Den enda jag kunde var "we wish you a merry christmas.." som dom sjöng just innan dom skulle gå. MEn mysigt var det och hög julstämning :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sängen. Är svintrött :/ Vi hörs imorgon! Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0