Snart!

- Sista arbetsdagen avklarad
- Pengar har blivit växlade
- 3/4 är packat
- Manikyren är fixad.

Det enda som återstår nu är;
- Myyyys med älskling imorgon. Middag bio och mys. Love it, kommer sakna honom massor :(
- Köpa presenter till Johanna och lillasyster, och en liten grej till mor min.
- Köpa nya billiga ballerinaskor.
- Hoppa på flyget haha.

Nu är det nära. Känns så jävla skönt att ha sista arbetsdagen avklarad. Kommer inte sakna det stället. Men man måste ju tillbaka om 4 veckor igen :(

Var förövrigt väldigt osmart idag. Gick på affären efter jobbet och köpte lite grejor med mitt kort. Kommer hem och innan jag går och ska få min manikyr hittar jag inte mitt kort. Ingenstans var det. Jag får panik och börjar grina (såklart) haha, och wilf tar cykeln och cyklar omkring och letar och frågar i affärer om dom har hittat ett kort medans jag sitter och fixar naglarna (gullegris). När jag sitter där kommer får jag en känsla att jag stoppat den i en konstig ficka i min plånbok. Så tjejen på spa låter mig ringa wilf och ja, där var det. Ingen anledning att ha panik. Hade det på mig hela tiden. Så typiskt mig alltså.

Jaja, har packat lite, tittat lite tvserier, busat lite, ätit lite och nu sitter vi och tittar på skynews om mördaren som sagt att det är krig mellan honom och polisen här i england. Han var i fängelse och hans flickvän dumpade honom. Sa att hon dejtade en polis för att han skulle hålla sig borta. Han blir galen, säger att det är polisens fel att han förlorat sitt hem, sitt jobb, sina barn och att hans flickvän skaffat en polispojkvän (han var karatetränare). Så när han kommer ut ur fängelset förra torsdagen åker han och skjuter sitt ex, som överlever, skjuter ihjäl hennes nya pojkvän och skjuter sen enpolis i ansiktet. Han överlevde som tur var. Sen har han varit på rymmen.. tills nu. Han ligger på ett fält omringad av poliser med ett avsågat hagelgevär riktat mot sitt huvud. Ska nog ge upp med att titta nu, för det börjar bli lite tråkigt. Det händer ingentign. Han ligger där och poliserna står där och stirrar. Måste finnas något mer intrssant haha.

Jaja, ska kanske sova.Måste in till MAnchester imorgonbitti ju.

Puss och godnatt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0