Jag ar tragisk haha

Somnade efter jag bloggat sist med wilf i min famn. Jag tror vi varit ganska slitna efter resan. Vaknade runt tva av att det varkte som fan i min mun. Sa nu har jag fatt tandvark. Wilf var som tur och spelade fotboll da och kunde kopa med sig varktabletter hem, vilket han sa snallt gjorde. Och det var supertabletter kan jag lova. Nu borjar dom sluta verka lite tror jag, men sedan jag vaknade har jag inte kannt ett skit. super.

Vet inte om jag ska till jobbet imorgon. Maste till doktorn och kolla upp vad felet med mitt immunforsvar ar och skaffa inhalator igen for att parfymen pa jobbet ger mig svarigheter med att andas. Speicellt nu med min forkylning. Var svimmfardig imorse da jag var dar.. och det var liksom bara en halvtimma :S

Hade tankt lagga upp lite londonbilder snart.. antingen idag eller imorgon. tyvarr sa tog vi inte sa mycket bilder. Glomde som bort det lite da vi prioriterade varandra istallet for bilder :P om ni forstar vad jag menar? :P

Pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0