Nya mojligheter, fattiglappar och fodelsedagar.

Jag tycker sa synd om vara kunder som maste vara riktigt fattiga da dom valjer att kopa vara produkter och inte nagon annans. Jag skulle aldrig kopt dom. Jag sa iallafall till Pete idag att han hade fint leende och da fick jag en penny som tack. Jag bestamde mig daremot for att ge den till en stackars sate som maste kopa vara produkter :P Andrew tyckte dock inte att jag skulle skicka ut den.. Sa pennyn ar min igen haha.

Fick ett ovantat samtal idag fran en argentur som hittat mitt cv pa en hemsida. Forra gangen var jobbet dom erbjod mig 6 timmar soderut.. men den har gangen ar det bara 40 min fran Manchester, och det gar att ta tag och grejor dit. Sa jag tackade ja till att ga pa intervju. Vi far se nar det hander dock. Har just skickat in mitt cv till argenturen som ska skicka det till foretaget.. Jag hoppas det ar ett bra jobb. Annars stannar jag dar jag ar ett tag till.

Wilf har gatt och blivit dyngforkyld och jag tycker synd om den lillestackaren aven fast han kraver mer sympati an vad han fortjanar. Men det ar faktiskt fortfarande lite synd om honom haha.

Forovrigt har jag ringt och sjungit for Morgan idag som fyller 37 ar. Han borjar bli gammal och gaggig. Och sen hoppas jag pa att jag overtalat honom att folja med mamma hit till jul.. Sa mina kara vanner, blir nog ingen hemresa till jul. Ni far noja er med Juli och sen nagon annan gang i framtiden.

Det var ungefar allt jag hade att saga. Forutom att jag ar lycklig for att Gossip girl antligen har kommit tillbaka och for att jag inte behovde jobba over ikvall :) Tankte unna mig sjalv en valdigt tidig kvall :)

Godnatt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0