She probably just pretended and went shopping.

Jag blev sa irriterad idag. Jag tog ju ledigt i fredags och akte till tandlakaren. fick antibiotika och grejor. inte en speciellt rolig formiddag direkt.. hade ju hellre varit pa jobbet.. men ja..

Tydligen hade toxic som vi kallar henne (tracey) sagt i fredags da Lorraine kom in till jobbet;
Lorraine: Where is everybody? (jag danny och holly hade ledigt)
Tracey: Holly is at a wedding, dannys is poorly and Emelie said she was going to the dentist but shes probably just pretending and is out shopping.

Da hade Lorraine skrivit det till Holly och alla trodde typ att jag varit borta en dag for att shoppa.. Alltsa idioter? Nasta gang jag tar ledig tanker jag inte saga ett ord. Jag tanker helt enkelt boka in det hos kontoret, vara tyst i fabriken och inte dyka upp. Inte ett ord om vart jag ar eller vad jag ska gora. For man kan tydligen inte gora nagonting nu utan att bli anklagad for att ljuga eller bli ifragasatt.

hfklrjfe;fkd;e


1 kommentarer

linn

usch :( ditt jobb + kollegor verkar hemskt! Men visst jobbade du i en affär innan=?

Datum: 2010-03-02 Tid: 09:00:36
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0