The last song


Har just last ut the Last song, och jag alskade den! Om filmen ar halften sa bra som boken sa maste jag bara se den.. eller ja, det ska jag anda men :P

Den handlar iallafall om Ronnie och hennes lillebror som bor i New York med sin mamma. De blir skickade till sin pappa i South Carolina for sommaren och Ronnie hatar idéen. Hon har inte pratat med sin pappa pa 3 ar, efter att han lamnat hennes mamma.. Hon ar rebellisk och umgas med fel folk, snattar osv.

Hennes pappa brukade vara piano larare pa Julliard i New York och Ronnie har sedan barnsben spelat piano med sin pappa. Men efter att han lamnat familjen har hon bestamt sig for att aldrig spela igen, trots sin talang.. Och aven fast hon kommit in pa Julliard vagrar hon aka.

Under sommaren med sin pappa hamnar hon i lite trubbel, far lara kanna sin pappa igen, borjar lara kanna sig sjalv och far sin forsta karlek.

LAS DEN!!!



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0