The ugly truth


Jag och Wilf tittade nyss pa denna film. Jag alskar sadana filmer. Forutsagbara men anda underbara. Man blir glad av att se dom. Och med min rinnande nasa och  min irriterande hals behovde jag en feel good film :P

Nu hade jag tankt lasa lite innan jag gar och lagger mig. Imorgon blir det lite pyssel tror jag. Hade tankt gora ett motivations kollage for mitt gymmande. Klippa ut fina bilder pa personer som jag beundrar och som jag tycker ar snygga. Halsosamma manniskor da.. inte ackligt smala manniskor som victoria beckham. For nar jag tittar pa sadana bilder far jag ett sug av att ga till gymmet. Hade tankt hanga upp det typ pa dorren eller nagot. Vi far se helt enkelt.

Jaja, dags att borja lasa Dear John. Jag har varit valdigt dalig med lasandet pa sistone.

Puss och Godnatt


1 kommentarer

Anonym

Visst var den underbar :) älskar åxå såna filmer :) puss älskar dig <3 <3

Datum: 2010-03-14 Tid: 00:58:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0