En dag i Manchester

Är dyngförkyld. Inte sådär hemskt trevligt. Speciellt då jag hostade tills jag kräktes igår kväll. Jag älskar det. Vafan har England emot mig? Enda sedan jag flyttade hit har jag varit konstant sjuk. Är det inte förkylning är det någon annan. Jag är sjuk minst 1 vecka i månaden. Jag gillar det inte.

Åkte iallafall in till Manchester idag för att handla födelsedags present till min lillasyster som fyller 8(!!!!!!!!!) år på lördag. Herregud vad tiden går fort. Känns som det var igår jag började gråta av glädje då jag hört att jag fått en lillasyster! Mötte iallafall upp Angelica som gick och shoppade med mig och sen gick vi och tog en låång fika på Pret A Manger. Underbara mackor där, och nyttiga :)

Kom hem med massa grejor till lillasyster, väska till mamma, Greek säsong 1 och Dexter säsong 1 till mig och några sminkborstar :P Nu hade jag tänkt se lite dexter eller greek och skypa med mamma :) Så vi hörs sen :)


laddade ner en ny app till mobilen också så jag kunde ta lite roligare foton med den :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0