Godkväll.

Jobbet idag gick förvånandsvärt snabbt. Iofs läste jag min bok på mobilen mest hela dagen då mina jobb bestod av att sitta på en stol och titta på en maskin. Men eftersom att den fungerade som den skulle så hade jag tid att smygläsa lite.

Kom hem runt halv 4 och Wilf stackarn låg och sov. Han hade varit uppe hela natten och jobbat med ett projekt för universitetet och samtidigt är han jätte sjuk så han behövde sin sömn. Så jag la mig bredvid för att mysa lite och somnade såklart och vaknade upp halv 8 :P Hann säga godnatt till lillasyster på skype (vi ska prata ordentligt imorgon :) och sen har jag bara varit på tesco och chillat hemma.

Imorgon blir det lunch och bio med Angelica. Blir mys :) Godaste salladen ever på Café Rouge och sen The kings speech på Odeon. Det ser jag framemot. Sen hade jag tänkt försöka fota lite fina byggnader och så i Manchester också. Får se om vi hinner innan solen går ner :P

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0