Husvakt?

Carol kom just hem från puben och frågade oss om vi är intresserade av att vara hus/kattvakter i en månad i februari. Hennes kompis ska ut och resa och vi kan ju inte ha katten här då Jack förmodligen skulle äta upp den :P Hon bor i Grasscroft som är byn bredvid greenfield och tydligen bor hon väldigt nära Paul Scholes från Manchester United :) JA sa jag! Kan bli hur skönt som helst. Bo ensamma och ladda batterierna. Och har vi tur är vi fortfarande där då Kornelia kommer över :) Blir hur bra som helst. Hoppas hon inte hittat någon annan istället för oss. Jag taggar!


1 kommentarer

kornelia

Klart jag kommer!! taggar som faaaaan!!! Så jävla skönt att få komma bort från Sverige ett tag!! LOVE

Datum: 2011-01-11 Tid: 09:33:12



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0