Nyårsafton

Hon har fortfarande inte lagt upp några bilder, så dom får ni sen. Men nyårsaftonen började iallafall med att jag, wilf, carol, rob, gordon och sue (wilfs morbror och moster som bor i San Francisco) gick på promenad runt dovestones. Jag och Gordon har båda fina kameror och gick runt och fotade allt som vi såg. Kul att ha någon med sig som inte gnäller när man stannar för att ta kort någonstans.

Efter det så gick vi hem. Käkade middag som carol så fint lagat åt oss och sen började vi göra oss iordning för kvällen.

Mötte upp gänget på the welly och sen drog vi vidare till the waggon och sen the commercial där vi spenderade 12 slaget. Efter det ville massa folk gå och käka kebab och sen åka hem. Det tyckte jag lät tråkigt. Typ "gott nytt år nu drar vi hem". Följde iallafall med dom och käkade kebab. Vissa gick hem, vissa satt kvar och sen drog alla och jag gick med en kompis upp till church inn för att träffa adam. Vi hittade honom och snackade ett tag och sen tog jag en taxi hem.

Nästa år tror jag antingen att jag spenderar den i sverige eller så sitter jag hemma och äter en god middag och ser på någon film. Alldeles för överskattad och sen så blev lördagen helt förstörd för jag låg i sängen hela dagen. Väldigt onödigt :S

Jaja det var iallafall min nyårsafton :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0