Spelning

Det är inte kul att stiga upp klockan 7.30 på ett lov kan jag lova.. men vad gör man inte för "kompledigt uf"?..
hade spelning idag iaf på Prio POL konferensen! Fick snacka med Staffan Ling som gav oss presenter och spela på stora scenen på idun! Jävligt nice. Och det gick bra, trots dom ostämda gitarrerna! Sitter just nu och lyssnar på inspelningen som ljudkillarna gjorde!

Ikväll har jag varit med Sofia Johanna och Christoffer.. Käkat Tacogratäng, spelat rita och gissa och bara slappat. Det var trevligt tycker jag.. Förutom då colan som sprutade i mitt ansikte och över mina kläder och mitt felsteg på tröskeln till toaletten. Smällar man får ta dock. Fick skjuts hem sen av Sofia och Christoffer!

Nu är jag hemma och funderar på att läsa min bok som jag inhandlade idag. För i Bygdeå verkar det inte hända något speciellt spännande!

Peace out.


2 kommentarer

johanna

min toatröskel är en oändlig källa till humor!

Datum: 2007-10-31 Tid: 14:06:49
Blogg: http://ilky.blogg.se
Magda

Du verkar tycka om att spilla saker i ansiktet Cola Öl, mmm haha!:P

Datum: 2007-10-31 Tid: 17:54:34
Blogg: http://magie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0