forever 21 och ny design :)

Jag vill tacka min kusin johanna för min nya design :) I love it!

Jag har bestämt mig för att klicka hem lite kläder från forever 21.. Dock vet jag inte vad tullen ligger på men.. det stod något om 25 procent på någon hemsida..

image261
image262
image263
Dessa ska förhoppningsvis bli mina :)
Har inte bestämt mig om jag ska ha den gula eller den vita på studenten.. men det löser sig nog :)

Nu ska jag duscha och sen slå igång en film. Jag ska tycka synd om mig själv som ligger och nyser och som knappt kan andas genom näsan! Jäkla förkylning. GO AWAY!!

Sen tycker jag att wilf ska vakna också så att jag har någon att prata med :)


2 kommentarer

Johanna

Jag tycker att du ska ha den gula!

Datum: 2008-04-17 Tid: 00:26:19
Blogg: http://ilky.blogg.se
biljana

snyggt ;)

Datum: 2008-04-27 Tid: 14:26:51
Blogg: http://talktomyhand.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0