Onsdag

mamma väckte mig just. hon är så jobbig när jag är trött men jag älskar henne ändå.. men solen skiner så jag ska hem och jobba lite på brännan innan jag börjar jobba. jag är rätt taggad inför ikväll.. det kan nog bli kul och jag har ju magda där ochmitt vin och vi brukar ju ha jävligt kul på fest HAHA.

Gårdagen var bra.. mycket trevligt med en tjejkväll.. det måste vi göra om :) speciellt nu innan jag och alexandra lämnar staden och jag lämnar landet! :)

JAG VILL HA 6 JUNI NU! JAG ÄR SÅ GLAD SÅ GLAD SÅ GLAD!  och btw, inget absolut inget slår våra kvällssnack :) <3

mum just woke me up, shes so annoying when im tired but i love her anyways. but the sun is shining so im going home to work on my tan before i have to be at work. Im quite exctied about tonight.. could be fun and i have magda there and my wine and we usually have alot of fun at parties LOL!

Yesterday was good.. really nice with a girls night. we have to do it again :) Specially now when alex and i leave town and i leave the country :)

I WANT JUNE 6TH NOW! IM SO HAPPY SO HAPPY SO HAPPY SO HAPPY! and btw, nothing beats our late night talks :) <3


haha the faces!! so horirble hahaha

i have a headache :(


1 kommentarer

Johanna WP

jag tycker ni är söta trots ansiktena ;D

Datum: 2008-04-30 Tid: 17:57:40
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0