Tisdag

Wilf har inte jobbat idag pga att det regnar så vi har mest bara suttit hemma och ugglat.. Ringde Wilfs pappa men han hade inte tid att skjutsa oss till supermarknaden så vi måste köpa mat på co op och eftersom att vi knappt har kvar några pengar från dom carol lämnade pga oväntade utgifter och för att wilf inte har pengar måste jag betala veckans mat.. som om jag har råd med det? :/

Wilf håller på att fixa med universitetet nu.. Han vet att jag stöttar honom till 100% vad det än är han vill göra och vart han än vill gå.. och jag har sagt till honom att han absolut inte får basera sitt beslut på mig och oss eftersom att jag inte vill vara en anledning för honom att inte göra något han vill, (även fast jag innerst inne önskade att han tänkte lite på det). Nu har han iallafall bestämt sig. Han har sagt upp sin plats i Nottingham och kommer gå i Cheshire och bo hemma. Jag tackar gudarna till det beslutet.. speciellt eftersom att han nu får gå en linje där han får göra det han vill och sedan kan jobba med den han vill..

:)


1 kommentarer

linn

aha okejsan! .. uuh =/ Ja det har ju regnat här okså en hel del!

Datum: 2008-08-19 Tid: 17:32:39
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0