Twilight

Igar kom vi hem efter en javligt lang resa. Det kanns bade konstigt och bra att vara hemma igen.

Idag for vi pa jullunch i skeppsvik med pappa och slakten pa hans sida. at tills vi nastan spydde haha. Sen var det fodelsedagsfika (i efterskott) hos pappa for en mindre del av familjen. Efter det ovningskorde jag till Johanna och vi spelade guitar hero dar och sebastian kom forbi en svang. vi gick till honom och kollade hans lagenhet. Vi tog bussen till Bea med sebastian och vi alla (jag wilf bea jonathan och seb) sag twilight som var underbar. Men boken ar helt klart 1000 ganger battre.

Nu ska vi sova tycker jag for jag ar jatte trott.
imorgon blir det date med petter och sen med kornelia. vi hors.


1 kommentarer

Anonym

Dags för uppdatering!

Datum: 2008-12-30 Tid: 19:28:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0