schtaaan

Jag vaknade upp imorse i tron om att jag fått magkatarr igen.. Visade sig dock bara vara mensverk som gick att bota med ipren. Jag åkte in till stan för att hänga med alex och beiz. Jag och Alexandra satt och pratade, drack cappucino och hade trevligt medan Bea fick sitt hår stylat. Har dock inte sett resultatet än. Spännande.

Kom hem med en "silverinpackning?" Något som ska göra så att hela mitt hår blir i en kall nyans. Ja, jag kommer bli ännu mer gråhårig.. men det är något jag får leva med.. och det kan nog bli ganska coolt. Jag håller tummarna iallafall. Färg på håret är inte hela världen. Jag kan ju liksom färga det brunt eller något om jag skulle vantrivas. Annat vore det om jag rakat av mig allt hår. KATASTROF! haha.

Nu vill jag ha mat. Sen sätts det igång med Short storyn. Jag hatar den!

bye bye till Soffan också som drar till Spanien i 2 veckor. Hon har lovat att komma hem med ett bugg åt mig. Jag är lycklig. *smack smack* love ya. hare bra.


Btw så är Morgan hemma nu.. Aw, den lilla vandalen. Man saknar honom ändå lite även fast han är som han är ;P Nejmen det är kul att ha honom hemma.


image219

Revlon Nutri Color Creme 1002


4 kommentarer

soff

PUSS PÅ DIG ÄLSKLING. JAG KOMMER ATT SAKNA DIG

Datum: 2008-02-21 Tid: 17:47:11
Fia

morgan är snygg ;]

Datum: 2008-02-21 Tid: 19:57:24
Blogg: http://fiaasblogg.blogg.se
malvin

jag ska börja gå i skolan igen nu! har haft en liten svacka bara.

btw, fett jobbigt med k´magkatarr. jag tror att jaghar en hjärntumör, har haft lock i öronen typ en vecka.

Datum: 2008-02-21 Tid: 23:51:47
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
johanna

haha, du är söt. hur kan man förvilla mensvärk med magkatarr? :)

Datum: 2008-02-22 Tid: 11:38:20
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0