Thursday!

Jag måste börja sova mer för nu känns det som att magkatarren är påväg igen. Ska på apoteket idag och se vad jag kan hitta. Ska även försöka hitta något naturläkemedelssömngrejs.. som kan hjälpa mig att somna. Ikväll kommer jag dock inte kunna somna tidigt. Jag måste sitta uppe i princip hela natten.. för imorgon ska nämligen etiken och short storyn vara klar. Kan någon ge mig ett nackskott?

Ska börja göra mig iordning lite smått. Ska ta en fika med Alex och Bea också på stan.

Hejdå


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0