Tisdag

Jag behövde inte fara till skolan idag vilket är underbart. Istället ska jag traska iväg på Ica, panta flaskor, inhandla något att äta, middag till jobbet och Onico. Sen ska jag hem och duscha och slöa tills det är dags att dra sig till jobbet. Det dryga är dock att jag har skitskor, vilket gör det väldigt svårt för mig att gå utomhus.. det kan bli ett äventyr.

Jag vill vara rik, så jag kunde köpa en massa saker som jag behöver utan att det skulle göra ont i hjärtat och svida i plånboken. Tyvärr kan man ju inte få allt man vill.. Därför blir jag utan och sparar istället.

Just nu vill jag äga detta:

image104
Timbalands fashion against aids design..

image106


1 kommentarer

johanna

jäkla skönt att du slapp! men du, herrejösses vilket kort pass du jobbar.

Datum: 2008-01-22 Tid: 14:25:23
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0