you talk a good game..

Jag missade bussen imorse pga isen på backen. Det är helt omöjligt att ta sig någonstans fort, man är fan segare än en snigel. Jaja, då var man alltså hemma ännu en dag. Det här är inte bra. Jag som ska styra upp mitt liv. Gick iallafall hem helt rasande.. La mig i min säng.. såg ett par avsnitt av Never mind the buzzcocks och sen sov jag 4 h.

Har försökt få hem photoshop idag så man kanske kan börja göra lite seriösa deisgner på den här bloggen.. men det ville inte min väg.. less less less..

Imorgon är det skola (Som jag ska på), sen middag med bea, påbörjning av inspelningen av skiven hemma hos jonathan, krogen och sova. :P

På Lördag är det middag med pappas släkt. Farmor fick i julklapp en middag med släkten.. Kommer förmodligen bli hur mysigt som helst. Sen kanske det blir att fara på rött och hänga med lite vänner. Känns fortfarande som att den här helgen kommer bli bra.

21 veckor kvar av skolan nu.. Ett par veckors jobb och sen bär det av!
JAG TAGGAR

(jag tycker btw att magda ska komma hem nu)


kärlek till babyshambles..



1 kommentarer

lina

vad spelar du i bandet?

Datum: 2008-01-18 Tid: 03:12:42
Blogg: http://sunnanvind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0