måndag

lördagen bjöd på fest. jag var jätte full som vanligt och har minnesluckor. men det var rätt kul iallafall.. mys under bardisken med magda.. jag shakade ass och det var kul att träffa en massa folk :)

söndagen bjöd på frasse mat med magda. godis i soffan hemma hos pojkarna och slöerier hemma. usch så skönt. Vart även jääävligt förbannad igår. Tur att vissa människor är normala.. eller inte??

Idag har jag varit duktig. Skrivit lite på projektrapporten. Varit på banken och hämtat ut pengar. Varit på forex och växlat pengar. Varit hos farmor och hämtat resväskan och nu börjar det gå upp för mig att jag åker om nästan 3 dagar. Jag är så nervös att jag inte kan andas.. kräk.  :( Var även och fikade med Michaela.. Det var mycket trevligt, och jag tycker det är väldigt konstigt att vi gått i paralellklass 3 år och aldrig riktigt pratat. Jag hade iaf hur trevligt som helst :)

Nej, om man skulle gå och kräkas en sväng.
4 dagar. 


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0