idag är det tisdag

image309Tisdagar är bra dagar eftersom att det kommer ut nya avsnitt av de flesta av mina favorit serier. Gossip girl, how i met your mother, greek och one tree hill. Tyvärr har jag nu redan sett dom så vad jag ska göra ikväll vet jag inte. Funderar på att försöka få hem någon film för Shameless verkar jag inte kunna se. Hade tänkt mig förbi en

sväng hos pojkarna men Robert är tydligen hos Sofia och Bosse svarar inte i telefonen.

Jag har fått reda på vilken tid och dag jag ska ha min EVK-konferens också. 28 dagar innan studenten. Vad är vitsen? Som att det kommer göra någon skillnad? Jag är så jävla less på skolan och på midgård. jag vill bara därifrån NU!

Idag är det exakt en månad kvar tills Wilf :) kommer och jag vill nu att den här månaden skall gå snabbt så att jag får träffa honom. Saknar han så sjukt mycket.. Ni förstår inte hur jobbigt det är att vara borta från honom :O Vi har varit tillsammans i 6 veckor idag också. :)

Skola imorgon och tandläkaren. Jag hade sedan tänkt mig till pappa. Var länge sedan jag sov där nu. Hälsa på familjen.. borde kanske spendera lite tid med dom nu innan jag flyttar.. för då lär jag inte se dom mycket.. Måste speciellt umgås med Ida.. Hoppas hon inte glömmer mig när jag åker iväg.

Jag har iaf laddat upp nu med chokladtäckta nötter och cola light. Nu ska jag bara hitta en rolig och lättsedd film som jag kan tillbringa kvällen med tills Wilf :) kommer hem.. för våra kvällsprat är dagens höjdpunkt!:)

Hejdå

Tuesdays are good days cos theres always new episodes out from my favourite shows. Gossip girl, how i met your mother, greek and one tree hill. Ive already seen them tho so i dont know what im gonna do tonight. Thinking about finding a film to watch cos it doesnt seem like i can watch shameless. Thought about going to the boys house but Roberts apparantly at his gf and Bosse refuses to answer his phone.

Ive found out what day and time im gonna have my meeting about school. 28 days before graduation. Whats the point? Like its gonna make any difference? Im so sick of school and Midgård.. i just want to get out of there NOW!

Its exactly a month left till Wilf :) arrives and i want this month to go quick so that i can meet him. I miss him so so much.. You cant imagine how hard it is to be away from him :O Btw.. we've been together for 6 weeks today as well :)

School tomorrow and the dentist. Im thinking about going to dad after that. Was a long time since i spent the night there. Want to visit the family. Probably should spend more time with them now before i move.. cos i wont see them much then. I specially need to spend time with Ida.. I hope she doesnt forget about me when i leave.

Ive bought some chocolate covered nuts and diet coke. Gonna try and find a funny and easy watched film that i can watch till Wilf :) comes home.. cos our late night chats are the highlight of my day! :)

goodbye.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0