trötthet

Jag har arbetat klart och suttit någon timma med Johanna utanför frasses och väntat på hennes käre pojkvän. Träffade även Rasmus vilket var länge sedan. Mamma ringde och var lite på lyset.. haha hon och morgan hade berättat för min morbror om bröllopet och han ville fira. När jag kom hem ville han även prata med mig om england och göra mig medveten om att han bryr sig och att om något skulle hända skulle han och morgan flyga till england och reda ut saker och ting haha. ja, det är kul att folk bryr sig iallafall och hoppas att allt går bra.

Vi ska grilla hemma hos min morbror snart..sen ska jag ligga hemma och slöa för jag är dyngtrött och orkar inte fara ut och sedan vara bakis imorgon på jobbet. Så jag blir hemma. En nykter helg. UNDERBART!

Ive finished work and have been sitting outside Frasses with Johanna waiting for her bf. Saw Rasmus too which was a long time ago. Mum called and she was tipsy.. haha mum and morgan had told my uncle about the wedding and he wanted to celebrate. He also wanted to talk to me about England when i got home and make sure that i knew that he cares and that if anything bad happens he and morgan would fly to england to sort things out haha. ye, its fun that people actually care and that they hope everything will be fine.

We're gonna bbq at my uncles housde soon. after that im gonna lie in bed cos im tired and cba going out and being hungover at work tomorrow. so im gonna stay at home. a sober weekend. WONDERFUL!


1 kommentarer

Johanna WP

Jag tycker ändå att det var trist att du inte kunde följa med. & tack för sällskapet, det var mys :)

Datum: 2008-05-03 Tid: 17:41:01
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0