Teoriprov

Wilf skrev sitt teoriprov igår och det fick mig att inse hur lätt det måste vara att få körkort här. Han började plugga kvällen innan och läste ingenting utan gjorde bara en massa test på internet.. här behöver man typ plugga månader innan men ack nej.. wilf började kvällen innan och... klarade det? Så nu har han klarat teorin och ska bara börja övningsköra och grejor.. man kanske ska prova man också? känns som ett skämt, men då är ju sverige ett av de svåraste landen att få körkort i också.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0