Utmaning: sommarens basta.


(klicka pa bilden for att gora den storre)

Har kommer sommarens basta:
1. Mamma och Morgan gifter sig och Wilf ar pa Sverige besok.
2.
Avskedsfest den 7/6.
3. Jag och min kara klass tar studenten. Vi ar antligen fria fran skolan!! :)
4. Jag flyttar till Greenfield :)
5. Jag och Wilf kan antligen spendera dagarna med varandra istallet for att prata med varandra pa msn. :)
6.
Alla dagar och kvallar i Manchester. Vilken guldstad.
7. Varan lilla kullklattring. Det var mys och utsikten var obeskrivlig. Jag hade ont flera dagar efterat dock.
8. Alla mysiga kvallar framfor brasan.
9. Wilfs resultat dag.. Lock in pa White Lion. Sjukt trevlig kvall :)
10. Alla vara utekvallar i Oldham!
11. 5 manader med Wilfybabes <3
12 & 13. Sverige besok. Mina flickor och Erik ordnade en skitmysig forfest innan sommardroskan.. Jag hade hur kul som helst den helgen :)
14 & 15. Vara promenader upp pa kullarna.. Utsikten ar fantastisk och man har det basta sallskapet :)
16. Att fa vara med Wilf nar jag vill och pussa pa honom hur mycket jag vill maste anda vara det basta med hela sommaren :)

Jag orkar inte utmana nagon.. Den som vill gora den far helt enkelt gora den :P
pusshej


2 kommentarer

Johanna WP

Tihi :)

Datum: 2008-09-21 Tid: 18:19:12
Blogg: http://ilky.blogg.se/
Pecan - Mattias

Gud vad glad jag blir av att läsa sånt här :) Jag vill ha mer! =)Vad härligt att du flyttade dagen efter studenten, själv promotar jag att Cookie ska göra samma sak men troligvis kommer det bli några korta veckor efter. Då det är några anningens praktiska problem, men jag kämpar :)Vad gör du i England förutom att umgås med pojkvännen då? Jobbar du något?



/ Pecan

Datum: 2008-09-22 Tid: 08:22:03
Blogg: http://www.metrobloggen.se/kakhuset



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0