Less

Jag vill ha en tv pa varat rum. Det far bli varat nasta kop. for jag ar sa less pa att se tv med carol och rob. dom ar som sma barn och pratar hela tiden da man forosker lyssna pa vad dom sager. och sen upprepar dom sig hela tiden aven fast jag horde dom forsta gangen dom sa nagot. dom kommenterade hela tiden hur folket sjong och rorde sig och bla bla bla och nar min favorit sjong sa gav dom honom bara skit och jag vart jatte less.. men sen kan jag ju inte saga ifran heller for att forst och framst sa ar dom inte mina foraldrar, och sen sa bor jag ju med carol och hon ar snall som later mig bo har.. men nu vill jag verkligen skaffa eget boende!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0