Apoteket


(jag ber om ursakt for den hemska urklippningen pa bilden, men jag orkade verkligen inte gora det snyggt :P)

Idag var det jobb. De flesta jobbade over till halv 7, vilket ar ungefar 1,5 timma bort.. men eftersom att jag inte ar helt frisk an sa orkade jag inte.. Wilf motte mig vid apoteket och vi kom hem med 2 olika c-vitaminstabletter + A och D.. kopte aven halstabletter, hostmedicin och varktabletter. Nu ska jag fan bli frisk.

Vi spelade just lite biljard pa puben, drack lite cola och sa valkommen hem till Carol och Rob.
Ikvall gor vi ingenting.. degar framfor en film.

Imorgon jobbar jag 4 timmar. (jag vet mamma att du sa att jag inte skulle, men efter att ha sett min lonelapp for den har veckan var jag verkligen tvungen). slutar runt 12 sa da blir det hem och mysa under tacket igen.

NU ska jag se Samantha Who. Vi hors!


1 kommentarer

mamma

Ja bara du orkar så är det inga problem... men du måste ta hand om dej, inge rännande halvnaken;P puss älskar dej

Datum: 2009-02-21 Tid: 10:03:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0