Sondag


Vaknade tidigt imorse av en hostattack, och jag kunde verkligen inte sluta. Inte sadar hemskt underhallande. Nar vi bada gatt upp gick vi till Robs lagenhet for att hamta Carols dator. Lagenheten var ganska fast i 80talet, men jag skulle anda kunna bo dar.. Om man fick mala om lite och sadar skulle det nog bli bra. Ah, jag vill verkligen flytta till en lagenhet med Wilf. NU!

Vi gick aven till Co op och inforskaffade mat for ikvall. Pasta och ostsas, och en massa frukt till en fruktsallad.

Wilf sitter nere nu och gor en uppsats till uni och jag sitter och tittar pa the city. kopte mig en cosmopolitan att lasa nar wilf kommer tillbaka och vill ha datorn :P

Imorgon ar det dags for jobb igen sa det blir en tidig kvall ikvall. Speciellt for Wilf som inte varit pa universitetet pa dryga 2 veckor. Kommer bli jobbigt for honom att stalla om tiden igen haha.

Jaja, hoppas ni haft en bra dag och har en skon kvall.
Vi hors


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0