Lordag

Ja shoppingturen blev inte sa lyckad. jag hade tankt komma hem med massa klader men hittade ingenting. jag kom daremot hem med 2 bocker och sen nar jag val var hemma bestallde jag hem en digitalkamera. det ar pa tiden att jag borjar ta bilder.. och bra sadana. inte mobil bilder :P

Vi kakade iallafall pa chiquitos innan vi for hem. det var gott.. men jag var inte sa fruktansvart hungrig sa jag fick ta hem en liten doggy bag. och sasen rann sedan ut pa en av mina bocker. men jag tror jag har raddat den :P

Wilf har just kommit hem fran affaren och kopt lite gotta till filmen vi ska se ikvall. "taken". har hort att den ska vara bra sa jag ser framemot det :)

Vi hors sen :)


min mat.. nagon spicy chicken med mexikanskt ris i friterade tortilla brod eller var det nu var. gott vare iaf :)


wilfs mat. grillspett med kyckling, paprika och lok och pommes till. var gott det med :P

mina nya bocker;



och sen min kara digitalkamera saklart :)


2 kommentarer

mamma

Ser gott ut:D puss älskar dej

Datum: 2009-07-06 Tid: 16:41:28
fia

vad tyckte du om taken? visst var den bra? :)

Datum: 2009-07-06 Tid: 18:39:00
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0