Thank god its friday!



jobbet idag har varit ett helvette. javla roboten som forst och framst inte funkar men anda star dar och ar ivagen har skallat mig hela dagen. eller jag har val skallat den, men anda. har ont i min panna dar jag slagit mig. :( det har aven regnat vilket iofs ar ganska skont efter hettan vi haft men anda.. det ar ju helg liksom :( och sen sa har alla varit dryga pa jobbet ocksa. men pengar pengar pengar

vi hade tankt att dra ut ikvall men vi skiter i det.. istallet blir det att aka in till manchester med lee adam och sam och se pa den nya johnny depp filmen "public enemies".. ah alskade johnny. han ar sa het :)

imorgon blir det att shoppa lite nya klader i manchester och sedan borja stada infor mammas besok :P

forovrigt har jag snart last ut "tusen stralande solar" och den ar sjukt bra! valdigt sorglig dock och man inser hur lyckligt lottad man ar som bor som man gor och far den respekt man vill ha. Jag ar glad att jag ar kvinna har och inte afghanistan. det maste vara fruktansvart :(

jaja. vi hors senare nar jag kommer hem :)


1 kommentarer

mamma

Inte behöver ni väl städa ihjäl er, vi kommer för att träffa dej:D å dricka lite öl ;P puss älskar dej

Datum: 2009-07-06 Tid: 16:43:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0