Kingfisher

jobbet idag var hemskt. argenturarbetarna ar inkompetenta. Speciellt en tjej vi har inne. hon skrattar da man sager at henne att hon inte gor saker ratt. sjunger och dansar istallet for att gora sitt jobb och skriker helt plotsligt ibland. hon ar galen. sen kan hon knappt engelska haller. och nar hon pratar med en sa ar hon alldeles for nargangen.. hat hat hat

har just varit och kakat pa kingfisher med wilf carol rob stevie (robs bror) och christina (stevies flickvan). mycket god mat och valdigt billigt. £5 var :) billigare an att ata hemma :P

imorgon blir det jobb och sen ska jag in till manchester och fixa lite grejor. sen ska jag och wilf formodlgien se bio och mysa. det blir kul :)

nu ar wilf pa dryghumor sa jag ska ga ivag innan han sjunger ihjal mig :P
vi hors!
psushej


1 kommentarer

Johanna WP

Inget midsommarfirande? :o

Datum: 2009-06-19 Tid: 01:00:04
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0