Torsdag

jobb idag, vilket gick forvanandsvart fort :) Soligt och varmt ute vilket var deprimerande da man stod i en iskall fabrik men men :P efter jobbet gick jag och wilf pa en 50 mins promenad upp bland kullarna :) efter det gick vi och spelade lite biljard och nu har vi just atit middag och ser pa veronica mars.

fredag imorgon :) jag taggar.. vad vi ska gora ar oklart dock.. men jag gillar fredagar anda :) och sen har jag bara 3 arbetsdagar kvar tills vi ska till london. tyvarr sags det att det ska regna nasta vecka, men jag haller tummarna pa att vi far det fina varvadret som vi haft denna vecka da vi far dit :) ska forresten kanske traffa EmmaK (fager) nar vi far dit ocksa.

nej, veronica mars vare ja!

vi hors


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0