God morgon

Febern ar nu borta vilket kanns skont. ar bara allmant snorig och har hosta. Men det kan man val kanske leva med. Ska iallafall ta med mig nasspray, nasdukar och halstabletter till jobbet och aven min dryck som far mig att ma bra. Sa jag ska kurera mig sa mycket som mojligt idag :P Skont att vi slutar tidigt.. och direkt efter jobbet ska vi till Puben och dricka ol. Jag vet dock inte om det blir sa mycket oldrickande for mig :P Men man kan ju alltid vara social :P

Igar gjorde Carol en jatte acklig dryck till mig som hon tvingade mig att dricka :P Men den fick mig faktiskt att somna enklare och jag mar ju faktiskt battre idag. Vet inte om det har med den att gora.. Det var iallafall Whisky, kokatvatten, honung och massa citron. egentligen skulle man ju druckit tills man dackat :P Men det hade ju inte varit sa kul att jobba bakis idag :P

Jaja, nu hade jag tankt kla pa mig och traska ivag till jobbet. Alltid skont att vara forst dar. Inga maskiner igang och allt ar bara tyst och fridfullt :P

Vi hors :)


1 kommentarer

mamma

vad skönt att du börjar känna dig bättre å den där kuren med whiskey är jätte bra :)den gjorde alltid min pappa när han var jätte förkyld å han vart snabbt bättre :)

Datum: 2009-11-28 Tid: 12:44:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0