Dag 26 - mina rädslor

De som känner mig vet att jag typ är rädd för allt. Spindlar är en av de värsta dock. Jag klarar inte av dom.. Dom har alldeles för många ben. På jobbet har det blivit en vana vid att när någon hittar en spindel så ska den ges till mig så jag börjar skrika och springa.

Egentligen är jag rädd för allt som är litet och rör sig och har mer än 4 ben. Alltså spindlar, myror, skalbaggar, sen elaka saker med vingar såsom getingar! Jag skriker och springer som en galning :S

Jag är rädd för sjögräs. Fråga mig inte varför. men är jag i vatten och det är sjögräs på botten så får jag panik. Jag och Wilf åkte ut med en gummibåt på sjön i Frankrike. Man kunde se sjögräset och det var hur mycket som helst och jag började nästan gråta och wilf var tvungen att ta mig i land för hade jag ramlat i hade jag förmodligen drunknat.

Sen är jag rädd för döden. Att någon i min närhet ska dö eller att jag ska dö. Klarar inte av den tanken :/


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0