Gott nytt år

Wilfs morbror är på besök från San Francisco. Vi har idag gått promenad runt dovestones och fotat en massa. Har kollat igenom mina bilder och dom flesta är skit. Men så är det. Måste lära mig massor massor massor och jag är taggad :)

Vi ska käka lamm här ikväll med dom och sen blir det puben med våra par-vänner. Singlarna skulle till Leeds så dom bestämde sig för par-grejs. Så det blir jag och wilf, digsy och jess, adam och beckie och kev och rach. Blir trevligt. Har inga förväntingar alls om kvällen. Blir bara besviken då.

Hoppas ni alla får en trevlig nyårsafton. Så ses vi nästa år :) och förhoppningsvis kan bloggen få bli lite bättre nästa år :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0