Uppdatering..

Så vad har hänt i mitt liv sedan sist? Inte mycket om jag ska vara ärlig..

Har varit sjuk en del. Sen idag sa det knak i ryggen, jag skrek och började grina och kunde inte sträcka på mig. Så Claire skjutsade hem mig. Danny hade tänkt ringa en ambulans. Det kändes väl kanske lite dramatiskt.

Har jobbat en massa. Jag och Tracey blev ovänner igår. Hon började klaga på att ingen bytte med henne.. jag gick och sa att jag skulle byta med henne men då vägrade hon. Så jag sa åt henne "men varför klagar du för då? Sluta klaga för fan". "Jag tänker då fan inte ha någon som är hälften så gammal som mig prata med mig sådär" Gnäll gnäll gnäll..

En dag bajsade danny på sig på jobbet. Killen har problem. Har jag nämnt att jag vill ha ett nytt jobb?

Jag fyllde år och fick massa fina presenter och gick på puben med mina kompisar. Det var mysigt :) Fick smink och pengar och örhängen och presentkort och så. Wonderful :)

Det är väl ungefär så intressant mitt liv är. Nu sitter jag i sängen och tycker synd om mig själv. Har försökt få tag på sjukgymnasten i Uppermill sedan 4. Nu har dom stängt.. Men eftersom jag inte tänker gå till jobbet imorgon tänker jag gå dit klockan 8 då dom öppnar och försöka få dom att boka in mig snart. Jag behöver hjälp liksom.

Jaja, man kanske skulle ta och läsa lite?


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0