Film-hunting


Jag har just skickat ivag wilf till affaren for att kopa lite ingredienser till denna maltid. sambal kycklig! Eftersom att det inte blev nagon middag igar utan bara en varmkorv pa bion sa tankte vi att vi skulle ha en mysig middag ikvall!

Sen hade vi tankt se en liten mysig film ocksa.. men vi kan itne bestamma oss for vad.. sa vi far helt enkelt se nagot vi har pa datorn.. som typ the green mile.. fast den ar nog for lang. sa det lar nog sluta med att antingen ser vi ingen film eller sa blir det ice age. Wilf har ju inte sett dom an.. Vi far se helt enkelt :P


1 kommentarer

mamma

Gott :) puss

Datum: 2010-02-14 Tid: 23:28:27



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0