Ja ma han leva!


Idag fyller min alskling 20 ar :) det ska vi fira med god mat, rabarberpaj som jag (!!!) ska baka, ol pa puben med Adam och en massa mys. Riktiga firandet sker pa fredag da vi ska ut och roja.. och sen nasta helg ska han fa min present vilket blir en shoppingrunda dar han far valja ut vad han vill for en viss summa pengar. Det blir nice!

Annars hander inte sa mycket. Har jobbat och lyssnat pa snabba cash hela dagen, och jag gillar boken valdigt mycket! Dom pa jobbet tycker jag ar osocial, men jag bryr mig inte. dom har anda ingenting vettigt att saga.. bara gnall.. och jag har markt att jag mar battre da jag inte lyssnar pa deras skitsnack.. det stressar bara upp mig.

Jag har traningsvark idag och har lite problem med att ga upp for trappor och sitta ner da jag har fruktansvard traningsvark i min rumpa. Men jag ska inte gnalla. det ar en skon smarta! :)

Sitter forovrigt och funderar pa om jag kanske ocksa borde borja soka nytt jobb nu. Jag ar ju som sagt less pa mitt jobb och skulle garna fa ett nytt med battre betalt.. Men da ar ju jag livradd for arbetsintervjuer sa jag ar egentligen inte sa sugen. jag onskar jag hade varsta bra affarsideen och kunde starta mitt egna foretag. men ack nej. inte det heller. jaja, far sta ut med sachets ett tag till och sen kanske jag antligen kan borja plugga och gora nagonting vettigt med mitt liv.

Nu ska vi strax till puben.. maste ta pa mig nagot finare an mina jobbarklader (mjukisbyxor och en gammal t-shirt.. inte vart att forstora finklader :O).. Vi hors sen :)


1 kommentarer

mamma

Låter som en fantastisk dag/kväll...nog klarar du av intervjuer :O ha så kul å krama wilf från mig puss älskar dig

Datum: 2010-02-10 Tid: 20:12:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0