Rundown


sahar ser jag ut da jag inte mar sa bra pa jobbet.

Forlat for dalig uppdatering men jag har matt skit i veckan. har haft huvudvark och magont om vart annat.. och nu idag fick jag tandvark. Min visdomstand envisas med att komma ut, aven fast jag sagt till honom att jag inte vill ha nagot med honom att gora.. nu kan jag se en liten bit av den och ena sidan av min mun ar uppsvullen sa jag kan knappt tugga. men asch, man ar en viking eller?

Har borjat fa lite daligt samvete ibland pa jobbet efter en sak jag gjort.. kan nog inte skriva det har.. for folk pa jobbet har min blogg adress och det vore inte sa kul om dom fick veta det nu och sahar.. men om vi sager sahar. jag har borjat kolla over mina alternativ i livet.. akte hem till danny igar efter jobbet och hans mamma hjalpte mig lite pa traven.. asch, jag berattar sen for er som kanske inte fattar vad jag pratar om :P

annars hander ingenting som vanligt. jobbet ar irriterande.. folket ar som skolbarn.. dom pratade lite om mig idag for att jag blev pa daligt humor da dom avbrot och ignorerade mig da jag forsokte prata.. jag slutade helt enkelt forsoka och orkade inte agna energi at att prata med dom.. och da borjade dom viska och titta pa mig.. och idioter som dom ar sa fattar dom inte att jag hor vad dom sager.. ah, jag vill darifran.

sen fick danny positionen som forsta hjalpen.. ingen intervju eller nagonting.. dom valde helt enkelt den personen dom tyckte bast om.. ar det rattvist? och sen som sagt ar dom sexister och later inte tjejerna gora nagonting.. hmpf..

sen har dom aven klagat pa att jag har crocs pa mig.. och jag sa till dom att jag inte hade nagra arbetsskor och dom skulle bestalla det at mig. ge mig en katalog och jag fick bestalla vad jag ville ha. Har jag fatt en katalog? nope, inte direkt.  GAHR GAHR GAHR


1 kommentarer

mamma

Puss på dig älskling :) <3 <3

Datum: 2010-02-25 Tid: 16:37:38



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0