Satans Ikea

Har spenderat hela kvallen med att bygga ihop 2 nattduksbord som jag kopte idag pa ikea. Det var ett helvette da jag inte hittade saker jag behovde, jag blev irriterad, inget ville ga min vag osv... En hog med svordommar senare sa ar dom antligen fardiga. Kopte aven en laslampa sa vi inte behovar ha igang taklampan da jag laser :P vad mer kopte jag pa ikea?

Jo;
- Hushallsost i skivor
- Prastost
- kaviar
- knackebrod
- kanelbullar
- ahlgrens bilar
- rostad lok

tror det var allt. Mumsigt iallafall! :) speciellt hushallsosten som jag saknat.. Synd bara att man enbart kan kopa den i skivor. Ar typ 10 skivor for nastan 20kr. Inte vart det egentligen.. men for mig ar det de.. Har inte haft det pa evigheter.

Jaja har kommer 2 bilder pa det jag byggt idag :P


blogg.se later mig inte ladda upp en till bild.. jag har forsokt i evigheter nu.. skitsamma.


2 kommentarer

mamma

Jäklar vad bra det vart :) duktig flicka :P puss

Datum: 2010-02-21 Tid: 23:37:57
fia

tjusigt!

Datum: 2010-02-22 Tid: 09:01:15
Blogg: http://fiaanderssons.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0