Jag har trakigt..



Jag har sa fruktansvart trakigt just nu. Sa nu hade jag tankt ta tag i tvatten och fixa lite i rummet. Steka lite agg och bacon till "lunch" och sen blir det dusch och gora sig iordning.

Ikvall ska vi pa bio med Digsy. Vi ska se avatar och jag ser verkligen framemot det. Har hort av alla som sett den att den ska vara sjukligt bra. Och sen ar den ju i 3d ocksa vilket alltid ar lika kul! :P

Kanns som att det kanske kommer bli mer uppdateringar nu nar jag har min egna dator :P Det enda som fattas nu ar en ny bloggdesign.. jag lessnar ju sa fort :P och kanner att jag behover lite farg kanske.

Jaja, vi hors val kanske innan jag aker.. :P


1 kommentarer

Johanna WP

Jag gillar mer uppdatering!

Datum: 2010-01-02 Tid: 22:39:02
Blogg: http://ilky.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0