Mandag

Efter att ha jobbat med apelsinstinkande grejor idag har jag huvudvark. Som tur var fick jag lana klader av Andrew sa jag luktar inte apelsin langre.. Kakade mjolk och flingor till lunch och tydligen hade mjolken gatt ut och jag madde jatte illa under eftermiddagen. Det gor jag fortfarande ocksa.. Sa nu ligger jag i sangen och tycker synd om mig sjalv. Tittar pa big brother och ska forsoka sova. Jag ar trakig idag men det bryr jag mig inte om..Sen ar jag less ocksa. pa det mesta. Magont far mig alltid pa ackligt daligt humor..

Efter jobbet gick jag dock och kopte lite smink och en ogonfransbojare. Jag forsokte gora mig sjalv lite glad.. vet inte om det funkade.

Pt pa torsdag klockan 7. Annars hander det inte sa mycket. Kanske ska mala om varat rum i helgen eller nasta. Det ser jag framemot. Nu tanker jag tycka synd om mig sjalv igen.
Pusshej


1 kommentarer

mamma

Stackars min lilla solstråle ;) puss älskar dig å saknar dig i massor :)

Datum: 2010-01-19 Tid: 13:23:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0