Solsken!


Idag har solen varit framme och det har vairt undebart. Jag alskar att det ar + grader har och inte lika kallt och hemskt som hemma i Sverige :P

Jag tog iallafall bussen in till Manchester runt halv 2. Gick till Angelicas jobb och vi gick till hennes gym for att gymma lite. Dom ville inte slappa in mig dar for att jag inte bokat in mig en dag i forvag sa vi gick och satte oss pa Starbucks istallet och hade det mysigt. Dar satt vi i nastan 3 timmar och pratade om allt mellan himmel och jord. Angelica ar bra, jag ar glad att jag har henne :)

Efter det gick vi till Food Court och kakade mat, gick och handlade pa Tesco och sen tog jag bussen hem igen.

Pa bussen hem blev jag livradd.. I Failsworth (ett ratt daligt stalle tydligen) skulle nagra tonaringar hoppa pa bussen. Jag vet inte vad som hande.. tror att en av dom inte hade pengar eller nagot men dom borjade skrika och vara otrevliga och busschaffuoren kom ut och forsokte putta ut dom ur bussen. Da blev dom galna och borjade slass och skrika pa chaffuoren, kallade honom hemska namn och ja. Chaffuoren forsokte stanga bussdorren nar dom var ute men dom hoppade in igen och borjade sla med nagot metallforemal pa fonsterna och jag var livradd. De blev utputtade dock och bussen korde ivag. Jag var skakis efter det dock for jag var ratt nara bussdorren.

Jag ska aldrig mer aka buss in till Manchester, det ar en sak som ar saker.

Nu ar jag hemma iallafall. Vi ska se Green Mile eller Ice Age. Formodligen Ice Age for jag ar ratt trott och den ar inte sa lang. Har lite morkchoklad som jag ska smaska pa :)

Vi hors sen!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0