Stad-dag

Nu har vi precis stadat i rummet. Efter manga om och men fick jag wilf att kliva upp ur soffan och hjalpa mig :P Nu ar det bara en massa tvatt som ska goras.. men det haller jag pa med.

Strax ska vi pa affaren, men vi tankte ta en mysig promenad forst.. sa vi tar en omvag dit :)

Annars da? Ska tillbaka pa jobbet imorgon och jag langtar inte det minsta. Sa jag forsoker ta vara pa den har dagen.. vad jag gor for att ta vara pa den vet jag inte. Gar omkring i min pyjamas och en morgonrock och ater annanas och chillar? haha

nej men vi hade tankt ha lite mys ikvall med film osv :)

Vi hors sen


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0