London here we come :)

Tåget in till manchester imorse var ju såklart 20 min försenat. Så vi fick inte så mycket tid som vi tänkt i Manchester innan tåget.

hann med att säga hej till Angelica och lämna hennes kläder som jag tydligen stulit med mig i lördags haha. Sen lite mat, köpa saker vi glömt så som hårspray etc och nu sitter vi äntligen på tåget :)

jag var tvungen att vara en sån där jobbig människa som måste byta plats pga mina alla problem. Dagens problem var att vi satt baklänges och jag blir jätte lätt åksjuk men nu sitter vi rätt väg och är framme i London om 2 timmar :)

blir förmdligen kanske lite uppdateringar i helgen. Vi får se hur mycket tid vi har :P

ha det så bra :) puss puss


3 kommentarer

Matilda ♥

hej jätte fin blogg :D

Datum: 2010-03-25 Tid: 20:02:27
Blogg: http://hejmatildas.blogg.se/
mamma

Hahahahah. ja men det går inte att åka baklänges för då kräks man :P hoppas ni får nån dag sol å att allt bara blir helt underbart :) puss älskar dig <3 <3 <3

Datum: 2010-03-26 Tid: 07:40:15
Memod - Med glimten i ögat

Vad najs att bo i England! Bor/kommer din pojkvän från England eller hur kommer det sig att ni flyttade dit?

Datum: 2010-03-26 Tid: 09:07:45
Blogg: http://memod.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0