Boxning

Efter jobbet blev det gymmet med kevin. Han hade planerat ett litet traningspass med massor av grejor. boxning, hopprep, situps, armhavningar, vikter osv osv och nu gor mina ben ont haha. Men det var kul och jag kanner mig valdigt stolt over mig sjalv. Detta ska tydligen bli varan onsdags tradition och det ser jag framemot. Nasta gang blir det dock crosstrainern efterat, nu hade jag ingen ipod med mig och det ar alldeles for trakigt.

 

Sitter nu och vantar pa middag. Wilf hade tydligen glomt kopa nagot pa affaren och ar tvungen att ga tillbaka, stackarn. Men det blir iaf go middag och lite glee och sen tankte jag lasa lite bok :) Bara mysa och ta det lugnt. Varat rum ar stadat och fint sa det blir att tanda mina nya doftljus som luktar hallon och vaniljsas :) ska ta en bild nu pa rummet sa ni far se hur det blev :)



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0