Happy tuesday

jobbet gick helt okej idag.  var lite trott och sliten sadar som man ar efter en langhelg, men annars gick det bra. Holly var tillbaka och hon var inte sa hemsk som vi trodde hon skulle vara. men vanta bara, det kommer. det kan jag sla vad om.

skippade gymmet efter jobbet eftersom att jag inte vill gora samma misstag som jag gjorde sist. att jag var dar alldeles for mycket i borjan och sen blev jag less. men jag och kevin ska tydligen dit imorgonbitti klockan 6.30 nagongang. vi far se om jag lyckas ta mig upp :P borde nog ga och lagga mig nu om jag vill det :P

hade tankt forsoka fa wilf att se lite the office med mig innan jag gar och lagger mig.
pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0