Min Lordag

Jag och Wilf orkade inte laga mat idag, sa vi gick till Kingfisher och kakade middag dar. Det ar 2 for 1 dar, sa billigt och bra.. och ingen skrapmat :)

Efter det fick jag sms av Angelica som behovde pepptalk, sa hon motte upp oss pa kingfisher klockan 9 och vi satt hemma hos mig och pratade en massa. Angelica, du vet att du ar valkommen nar som helst, vilken tid pa dygnet som helst :) Greenfield ar ett bra stalle att fly ut till da Manchester inte ar sa kul :)

Nu sitter jag har och degar framfor datorn. Ska nog ga och lagga mig snart. Hade tankt hinna med gymmet imorgon och lite bastu.. sen kommer tvn och vi maste moblera om i rummet och jag maste tvatta en massa. Wilf var lite seg med stadningen da han fastnade framfor en film (!!!!!) sa det far bli att stresstada imorgon :S

Jaja, hoppas ni haft en bra lordag. Min har varit lugn och nykter, duktig jag ar :)

Vi hors imorgon.
Pusshej


jag alskar forovrigt mitt lappglans fran MAC! wonderful, och jag har insett idag att mitt har blivit mycket ljusare. Det ar nastan blondt nu och det var det inte efter jag slingade det. Funderar pa att kanske skippa att slinga det igen.. eller gora det for att fa det lite ljusar.e Men denna gang far det bli pa ett billigare stalle haha.


2 kommentarer

mamma

Åh vad fin du är :) puss puss <3 <3 älskar dig

Datum: 2010-05-09 Tid: 13:56:40
Angelica

Det känns så underbart skönt att veta att jag alltid har en vän som du att vända mig till. Tack darling för att du finns :)

Datum: 2010-05-12 Tid: 14:11:51
Blogg: http://metrobloggen.se/whatever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0