Mys

Har just tagit en lång, varm och välbehövd dusch. Målat mina naglar gröna för att jag är all in på våran gurk-onsdag och nu ligger jag under täcket och ska börja läsa en ny bok. Av Marian keyes såklart, underbara kvinna!

har även hunnit kika på gossip girl, how i met your mother och oth. Jag måste bara få säga att dom riktigt förstört oth. Jag kan inte sluta se det bara sådär, men jag hoppas dom lägger ner efter den här säsongen för dom har dödat den! Jag blir ledsen. Jaja boken var det!
Godnatt!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0