Skype

Nu har jag antligen fatt tummen ur arslet och skaffat skype pa min dator. Med min forra telefon kunde jag anvanda skype overallt.. men om jag vill anvanda det pa min iphone sa behover jag tradlost internet,v ilket jag inte har overallt. Men nu har jag det pa datorn, sa nu tycker jag alla mina vanner ska skaffa det sa jag far skypedejta dom.

Ge mig en dag och en tid sa kirrar jag dejten. Kan tillochmed tanda levande ljus runtomkring mig och kla upp mig riktigt fint om ni vill det. haha, nej nu svammlar jag. nU ska jag nog sova :P

 



1 kommentarer

mamma

Men så bra... då kan vi äntligen prata :) puss älskar dig

Datum: 2010-05-05 Tid: 19:13:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0